NARZĘDZIA STRATEGICZNE

Nasze narzędzia strategiczne zostały tak pomyślane, aby dawać dużą niezależność intelektualną i otwierać wiele potencjalnych kierunków strategicznych.

Główne założenia metodologii:
- oparcie na realnych, niedeklarowanych potrzebach Konsumentów;
- generowanie dużej liczby możliwych koncepcji strategicznych;
- otwieranie możliwości tworzenia ciekawej, magnetycznej marki już na etapie jej konstrukcji strategicznej;
- precyzyjne planowanie etapów komunikacji w czasie.

SKANER NIEŚWIADOMOŚCI
Narzędzie służące odkrywaniu realnych potrzeb konsumenckich za pomocą technik projekcyjnych. Gdy dowiemy się NAPRAWDĘ, czego potrzebują Klienci, można tworzyć realne strategie, oparte na prawdziwych insightach - niepoprawnych, naruszających tabu, korespondujących z trudnymi emocjami.

WARSZTAT 1001 STRATEGII
Prowadzimy warsztaty według założeń myślenia lateralnego. Poszukujemy inspiracji w nieoczekiwanych miejscach, tworzymy w ciągu warsztatu nawet kilkaset koncepcji. Następnie wybieramy perły i rozwijamy je w alternatywne kierunki strategiczne.

ŚWIATŁO/CIEŃ
Poprawność zabija siłę marek - często komunikują one to, czego oczekuje od nich korporacja, zamiast generować energię i zaangażowanie w grupie docelowej. Nasza koncepcja pozwala tworzyć rzeczy dużo ciekawsze i zarabiać na tym duże pieniądze.

BACK-TO-THE-FUTURE
Planowanie komunikacji w okresie stagnacji to trudna sprawa. Na co wydać pieniądze? Dlaczego akurat ten projekt jest ważniejszy od innego? Nasza koncepcja tworzenia planów komunikacyjnych zakłada realizację wyłącznie tych działań w marce, które wzajemnie, logicznie się determinują i są naprawdę konieczne.