Co tu znajdziesz?

PZL ma całkiem spore doświadczenie w realizowaniu kampanii, które wprowadzają nowa jakość do różnych kategorii. To, co kiedyś wydawało się niemożliwe - staje sie faktem. Reklama piwa bez "kumpli"? Reklama telefonów komórkowych dziejąca się w przeszłości? Niezbyt inteligentni pracownicy obsługi klienta? Czemu nie, jeśli służy to wyższym celom i finalnie przynosi efekty.

W tej rubryce opowiemy o kulisach naszej pracy. Opowiemy miedzy innymi:

- dlaczego nie wierzymy w badania konceptów reklamowych?

- z jakich powodów nie wolno ufać temu, co mówią nam konsumenci?

- dlaczego opowiadanie o emocjach nie przynosi rezultatów?

- dlaczego brand managerowie nie myślą tak, jak konsumenci i co z tego wynika?

- czy to możliwe, że struktura organizacyjna wymusza realizowanie nieskutecznych kampanii?

- jak charakter brand managera wpływa na zarządzaną przez niego markę?

Te i inne tematy znajdziecie już niebawem w tej zakładce.