Alior Bank | Wyższa Kultura Bankowości

Na początku 2008 roku nawiązaliśmy współpracę z nowo tworzonym Alior Bankiem. Kampania była już prawie gotowa, wszystko rysowało się w pięknych barwach - do czasu, gdy na świecie rozpętał się kryzys finansowy. Zasadne stało się pytanie: czy to dobry czas na wprowadzenie na rynek nowego banku?

Klient zdecydował ostatecznie, by rozpocząć działalność banku, ruszyła kampania wspierająca. Paradoksalnie początek kryzysu stał się doskonałym momentem na stworzenie nowej instytucji finansowej. Polacy nigdy tak uważnie nie przyglądali się temu, jak pracują ich pieniądze i jaki serwis otrzymują.

Wyższa kultura bankowości zrobiła swoje - 10 miesięcy Alior Bank zgromadził 3 mld zł depozytów, ma obecnie 500 tysięcy Klientów i najwyższy przychód w przeliczeniu na oddział. Alior Bank wygrał również prestiżowe rankingi banków Forbesa i Newsweeka.

Od samego początku opracowujemy dla banku sety materiałów POS obejmujące ulotki do wszystkich produktów, wystroje wnętrz placówek w akcyjne materiały poligraficzne, ekrany bankomatów oraz digital signage. Dla Aliora przygotowaliśmy również startowe card carriery oraz wybrane wizerunki najnowszych kart wydawanych przez bank.