Serenada | Nowa marka żółtych serów

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek – producent sera Radamer i Bursztyn - zlecił nam stworzenie marki mainstream w obrębie swojej oferty produktowej serów żółtych. W ten sposób powstała Serenada. Podczas tworzenia strategii dla nowej marki wykonaliśmy szereg prac:

  • wywiady konusmenckie i wywiady ze sprzedawcami realizowane przez strategów Nawigacji (podczas których dowiedzieliśmy się, że ser żółty to żółta masa :)),
  • rekonstrukcję mapy potrzeb konsumenckich,
  • analizy portfelowe marek, analizy danych sprzedażowych oraz analizę wydatków mediowych konkurencji,
  • semiotyczną ocenę opakowań,
  • konsultacje produktowe, koncepcję konstrukcji i rozbudowy portfela marki,
  • koncept strategiczny, pozycjonowanie cenowe marki i plan działań komunikacyjnych.

PZL Projektor stworzył opakowania dla marki Serenada, PZL Mechanika materiały printowe dla marki, serię gadżetów oraz materiały POS, PZL - kampanię telewizyjną dla marki Serenada.