Aviva | Pan Pikuś buduje świadomość marki Aviva

Firma Commercial Union postanowiła zmienić nazwę na Aviva Commercial Union, a następnie na Aviva, co stanowiło realizację globalnej strategii. Zrealizowaliśmy kampanię w kilku odsłonach, których łącznikiem była postać Pikusia.
Cel: szybkie zbudowanie świadomości marki Aviva.
Po 19 miesiącach od początku rebrandingu Aviva ma taki sam poziom świadomości, jak Allianz czy Generali, obecne na rynku od wielu lat.
Co ważne, rebranding nie zachwiał zaufania Klientów do firmy - aż 70% respondentów uważa markę za stabilną i wiarygodną, w porównaniu z 65%, którzy sądzą tak o Commercial Union. Udało się też istotnie podnieść wyniki marki Aviva w stosunku do Commercial Union na innych wymiarach: "dotrzymują obietnic", "ma profesjonalnych agentów", "za jej usługi warto zapłacić więcej", "marka innowacyjna".
Nominacja do Effie w 2010 roku.