Terra Mare | Marka dla wytrawnych podróżników

Terra Mare to marka firmy Triada, przeznaczona dla segmentu Premium. Klienci zamożniejsi są przyzwyczajeni do wysokiego standardu, więc w ofercie miały się znaleźć wyłącznie najlepsze hotele w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach. Zrealizowaliśmy zatem dla Klienta następujące prace:

- analiza zjawiska Premium w różnych kategoriach;
- analiza rynku turystycznego i potencjału zakupowego w segmencie Premium;
- określenie relacji w portfelu pomiędzy markami Triada i Terra Mare;
- programowanie badań semiotycznych na temat kodów kulturowych w dziedzinie podróży, współpraca z Semiotic Solutions;
- wywiady konsumenckie w segmentach mainstream i Premium, których celem było znalezienie kluczowych różnic w potrzebach Klientów obu segmentów;
- rekonstrukcja mapy potrzeb konsumenckich i potencjalnych tematów dla marki;
- koncept komunikacyjny, konsultacje dotyczące konstrukcji produktu oraz plan wprowadzenia marki.

Projektor zrealizował też projekt identyfikacji marki Terra Mare.