Włosi o Polsce
16.08.2011

"Po raz pierwszy od zakończenia epoki komunizmu ludzie w Polsce mają optymistyczną wizję przyszłości. Dzieje się tak szczególnie w dużych miastach, gdzie przyjęto zachodni i kosmopolityczny styl życia, ale także na prowincji: coraz częściej po okresie pracy za granicą ludzie wracają do domu z oszczędnościami i uruchamiają własne, małe przedsiębiorstwa” zauważa Jarek Chludziński, 40 lat, dyrektor PZL, dużej agencji reklamowej w Warszawie. „Poza tym istnieje nowa generacja dwudziestolatków urodzonych po 1989 roku. W przeciwieństwie do swoich rodziców, którzy myśleli wyłącznie o robieniu kariery, kupnie samochodów, domu i zapewnieniu własnej rodzinie stabilnej sytuacji ekonomicznej, dzieci mają inne ambicje: chcą podróżować, uczyć się, zdobywać doświadczenie w świecie, ciężko pracować, otwierać małe firmy internetowe.